lørdag 16. mars 2013

Osloanorakk og babydress

Har strikket en babydress til et lite jentebarn som snart skal entre denne verden. Denne dressen har jeg strikket 3 av. En nydelig liten "jentesak".



Bildet ble tatt etter monteringen men glemte å ta når sløyfene var på plass. Men denne dressen finns tidligere i bloggen.

Så syntes jeg at jeg måtte lage en liten ting til henne som skulle bli storesøster, ei lita tulle på 1,5 år. Planen var en liten tunika men fikk bare problemer da jeg skulle bestille mønstret på nettet. Prøvde 2 dager, da måtte jeg bare gi opp.

     




9 kommentarer:

  1. Babysettet var aldeles nydelig, det samme med osloanorakken.
    Finner gjerne mønster her inne på bloggen din.

    Hildny (FB.hildnys lille verksted)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, den hentedressen er fra Dale babyhefte, hentesett nr 226.
      Den er bare nydelig, jeg har valgt og strikket buksen ensfarvet men etter oppskriften skal det strikkes blomster i den.

      Du finner den helt i begynnelsen på bloggen min også :)

      Osloanorakken er fra mønstret til Pickles, bare vridd litt på farger og striper samt heklet en blomst og stæsjet den med :))

      Slett
  2. Det var en veldig fin fargekombinasjon til osloanorakken! Veldig flott det andre settet og :)

    SvarSlett
  3. Så fint babysett, og nydelig osloanorakk! Virkelig flott med litt forskjellige varianter av den :-)

    SvarSlett
  4. Åh! Her var det mange nydelige babysett :D
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min
    Smitt og Smule.
    Jeg lager bare mine egne mønster etter som
    jeg lyster - så flink du er til å strikke
    klarer du godt å få til egne design!
    Masse lykke til :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk alle sammen :)

      Barbro, har blitt veldig glad om du kunne ha solgt meg mønster på den heklet ruta du har i den babyjakken, den var bare nydelig:) Fikk en liten ide inni mitt hode ;-)

      Slett
  5. Kjempe flott =) Du får tid til masse, mellom slagene =)
    Anneth

    SvarSlett
  6. Nydelig sett og anorakk, flotte farger du har valgt!!

    SvarSlett