søndag 26. oktober 2014

Litt av hvert :)

Ei nydelig helg i nord er nå over, deilig og kunne sitte ute med bare en tynn fleez jakke og strikke den 26. oktober !!!! Koset oss på hytta og nytet et nydelig høstvær :)

I helga ble jeg ferdig med et par sokker og startet på et nytt gjøremål som jeg håper jeg får til når man ikke har mønster tilgjengelig....





Mye sol i dag så farger blir noe feile :) Men når / om jeg blir ferdig kommer et nytt bilde ;-)





Legger også med et par stemningsbilder for å vise dere hvor fint vi har hatt det i dag ;-)



Så til slutt vil jeg bare vise dere som lurer på om jeg er sluttet og strikke sokker - nei langt derifra, kastet i sammen en bunke og knipset et bilde - tror det var 16 par der :)



Ha en fortsatt fin søndagskveld :))



post signature

1 kommentar:

  1. For en haug med sokker!! :) Så lekre de ser ut :)
    Og hva er det for noe spennende du strikker?? Hehe elsker løv jeg vet du, så når jeg ser det blir jeg veeeldig nysgjerrig ;)
    Ser ut som du har hatt en fantastisk helg! :)

    Håper uka blir fin :)
    Klem fra Nina

    SvarSlett