onsdag 26. desember 2012

Farmengenser nr 2 overlevert i julegave samt noen småting til :))

Julen 2012 er midt i sin søteste tid, og nå kan man kanskje avsløre litt av det man har laget i julegave. Ble ikke mange i år, i og med at det kom et barnebarn like før jul og ting skulle lages til henne:))

Like før jul strikket jeg en Farmen genser til sønnen i huset, noe han ble fornøyd med. Også sønn nr 2 (svigersønn) ønsket seg en sånn og jeg lovet han skulle få etter jul. Men jeg fant frem "rakettpinnene" og klarte å få den ferdig før jul ;-)


Et par sokker ble gitt bort til min venninnes datter, mora selv fikk pulsvarmere som jeg ikke har tatt bilde av.

I tillegg laget jeg noen tova votter som ble gitt til 2. generasjons tantebarn
Dårlig kvalitet på bildet :(


Og sluttelig så fikk jeg jaggu boka jeg ønsket meg, kjekke sønnen i huset :))



Ønsker dere alle ei fortsatt god jul :))

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk laget til jul. Mange ble nok glad for disse gavene :-) Fortsatt god jul til deg og dine !

    SvarSlett
  2. Lekker genser, synes den er kjempefin :)
    Boka så spennende ut, spørs om ikke jeg må innom en bokhandel og titte ;)
    Ha noen deilige romjulsdager!

    SvarSlett