torsdag 6. mars 2014

Kjøreposen LØV

Jeg har igjen fått gleden av og teststrikke for Ann Myhre, også kjent som Pinneguri.



Denne gangen er det en kjørepose til baby. Garnet som jeg har brukt på denne heter Abuelita Yarns Merino Worsted. Dette garnet selges på Pickles 

En kjempeflott dress med flotte løvblader rundt på dressen :)










Her har jeg noen bilder av detaljene på dressen, beklager noe dårlige lysforhold på bildene.



Mønster til denne dressen fås ved å trykke her









Da jeg ikke har noen baby til fotografering, må man bare bruke det man kan :)))


5 kommentarer:

  1. Tusen takk for mye hjelp, Berit! Og flott resultat. Veldig bra at du klarte å få en hel babybag ut av 3 nøster med Tjukk Merino, men så var det på hengende håret også.
    Har du noen å gi den bort til da?

    SvarSlett
  2. Tusen takk til deg Ann :) Ja det gikk sånn akkurat, godt beregnet av designer ;-) Nei, jeg har ingen og gi den til - men det dukker helt sikkert opp noe :)

    SvarSlett
  3. Så fin pose, enkelt men vakkert mønster:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig den var! :) Skikkelig lekker :)
    Hm... Passer bra, trenger en til høsten ;)
    Håper du får en koselig kveld :)
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Kan jeg spørre deg om hva den fargen du har strikka den i heter??
    Den var lekker :)
    Er ei jeg skal strikke til skjønner du, og hun synes din var så fin :)
    Håper du får en herlig kveld :)
    Klem Nina

    SvarSlett